IMG 1044a

Z taką myślą licealiści wybrali się wraz z Profesorami na 54 Mini Rajd. Tym razem było nas aż 104 uczestników (89 uczniów, 6 absolwentów i 9 opiekunów). Od rana dała się we znaki "rajdowa" atmosfera, dużo pozytywnej energii, siły a przede wszystkim uśmiechu, który towarzyszył każdemu  nieustannie. Wyjeżdżając spod Liceum każdy wiedział, że będzie to kolejna przygoda, którą zapamięta na długo. W czasie podróży dzięki naszemu przewodnikowi Prof. Brajewskiemu mieliśmy okazję wysłuchać historii naszego regionu, która umiliła nam czas kiedy jechaliśmy wielką obwodnicą bieszczadzką. Oczywiście nie zabrakło również śpiewu, dzięki Prof. Wermińskiej i wszystkim szkolnym artystom.  W tak przyjaznej atmosferze dotarliśmy do miejscowości Muczne, gdzie znajduje się szlak prowadzący na Bukowe Berdo. Zaczęła się nasza górska wędrówka.

W czasie drogi na Bukowe Berdo czas płynął błogo, każdy uśmiechał się, rozmawiał z przyjaciółmi, cieszył się z tego, że po prostu może iść wraz z całą licealną rodziną. Dotarliśmy na szczyt, widoki były piękne  a lekki powiew wiatru dał jeszcze bardziej odczuć górski klimat. Po odpoczynku, wybraliśmy się w dalszą drogę przez Przełęcz Goprowską aż na Tarnicę. Wędrówka była bardzo satysfakcjonująca, z każdym kilometrem dało się odczuć w głębi mały sukces. Wchodząc na szczyt Tarnica widoki były cudowne, góry wyglądające jak obraz, wszystko w idealnych proporcjach, coś niesamowitego. Na szczycie odpoczywaliśmy podziwiając panoramę i wsłuchując się w szum wiatru. Po tym jak zregenerowaliśmy siły wybraliśmy się do Wołosatego, gdzie czekały na nas autokary. Tak jak zawsze odbył się konkurs po rajdowy, w którym każdy miał możliwość wygrania słodkiej nagrody. Podróż powrotna również minęła w wesołej atmosferze, rozmowy, śmiech. Nikogo nie opuszczał dobry humor, pomimo zmęczenia jakie dało się odczuć po całodziennej górskiej wyprawie. Ten dzień zapamiętamy na długo i za rok wrócimy  bo ,,Góry wzywają, więc muszę iść."